مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 11:452021-04-03پزشكي

سایه سنگین کرونا بر سر استان مرکزی/زنگ شوم تکمیل ظرفیت بیمارستانی به صدا درآمد


امروز ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین اراک کاملا تکمیل شده و حتی برای برخی از بیماران بدحال تخت آی سی یو وجود ندارد، - ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: امروز ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین اراک کاملا تکمیل شده و حتی برای برخی از بیماران بدحال تخت آی سی یو وجود ندارد، ظرفیت بیمارستان ولیعصر(عج) نیز با توجه به حجم عظیم ترددهای مسافرتی با بیماران تصادفی تکمیل شده و با توجه به پیک جدید این بیماری، می ترسم از روزی که، کادر درمان پاسخگوی مردم نباشد.

سیدمحمد جمالیان شنبه 14 فروردین در ستاد استانی کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات و زحمات دستگاه های مسئول از جمله پلیس و مشارکت مردم در روز طبیعت، شاهد کمترین چالش در سطح استان بودیم اما متأسفانه روستای نظم آباد و حسین آباد اراک برنامه ای جهت همکاری نداشتند و شاهد تجمعاتی در این دو نقطه بودیم.

وی افزود: امروز نتیجه چهارعامل خریدهای شب عید، دید و بازدیدها، عروسی ها و عزاداری ها و مسافرت ها را بوضوح مشاهده می کنیم و اینها تازه ماحصل ایام شب عید است.

متاسفانه شیب ابتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی به طور جهشی تند می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: امروز ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین اراک کاملا تکمیل شده و حتی برای برخی از بیماران بدحال تخت آی سی یو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین کرونا بر سر استان مرکزی/زنگ شوم تکمیل ظرفیت بیمارستانی به صدا درآمد

سایه سنگین کرونا بر سر استان مرکزی/زنگ شوم تکمیل ظرفیت بیمارستانی به صدا درآمد