مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-03سياسي

اجرای 158 پروژه عمرانی در شهرکرد پیش بینی شده است


در سال جاری بر اساس بودجه 410 میلیارد تومانی 158 پروژه عمرانی در شهرکرد پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بهادر عبدالغنی ظهر امروز در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری شهرکرد، گفت: در سال جاری با توجه به بودجه 410 میلیارد تومانی شهرداری 158 پروژه عمرانی در شهر پیش بینی شده است.

شهردار شهرکرد افزود: واحد برنامه و بودجه مستندات و اطلاعات کامل پروژه ها را به سازمان ها ارسال نموده و سازمان ها و حوزه های مربوطه باید در خصوص تدوین و تحقق موافقت نامه اقدامات لازم را انجام دهند.

  وی با اشاره به شعار سال و تاکید بر تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بیان کرد: با انجام پروژه های متعدد و توسعه شهر می توانیم در راستای تحقق سیاست های شعار سال گام موثری برداریم و سازمان هایی که در تخصیص اعتبار پیشی بگیرند، طبیعی است که اعتبار مازاد به آن ها اختصاص خواهد یافت.

  عبدالغنی با اشاره به برنامه 5 ساله و چشم انداز 20 ساله شهرداری خاطرنشان کرد: با تهیه و تدوین این برنامه ها می توان نقشه راه مدیریت شهری را از امسال مشخص کرد و طی یک برنامه زمانبندی اقدامات موثری را انجام داد.

  وی با بیان اینکه مستندسازی اقدامات سازمان ها و واحد های مختلف باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: عملکرد شهرداری و سازمان های تابعه منتشر شود و در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 158 پروژه عمرانی در شهرکرد پیش بینی شده است

اجرای 158 پروژه عمرانی در شهرکرد پیش بینی شده است