مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 13:252021-04-03سياسي

آموزش در بستر فضای مجازی با جدیت دنبال می شود/بحران فضای آموزشی در بویراحمد


مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: کیفیت بخشی به آموزش ، پیگیری بحران فضای آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی از مهمترین رویکردهای آموزش وپرورش این شهرستان در سال تحصیلی جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کورش دلشاد در دیدار نوروزی مدیر و عوامل اجرایی  هنرستان کشاورزی حضرت آیت اللّه ملک حسینی با تبریک سال نو گفت: متأسفانه  سال تحصیلی جاری متاثر از شرایط ها را آموزش دانش آموزان در شرایط کرونایی دانست وعنوان کرد: تمام تلاش  ما این است که در بستر فضای مجازی  و با تولید محتوا  بحث آموزش با  جدیت دنبال شود.

وی با تقدیر و تشکر از مدیر و مجموعه عوامل اجرایی  هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در توجه به زیرساخت ها و پیشبرد اهداف آموزشی  گفت: حقیقتا امروز در مدارس به مدیرانی خلاق و پای کار نیازمندیم تا بتوانند با تعامل درون و برون دستگاهی  موجب تحول در آموزش و به شکوفایی استعدادهای  دانش آموزان  کمک کنند.

وی بحران فضای آموزشی در شهرستان بویراحمد را بسیار جدی و از مهمترین  دغدغه های خود دانست و یادآور شد: در دیدار مجازی با وزیر آموزش وپرورش این موضوع در کنار سایر مشکلات آموزش وپرورش از قبیل کمبود نیروی خدماتی را مطرح کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش در بستر فضای مجازی با جدیت دنبال می شود/بحران فضای آموزشی در بویراحمد

آموزش در بستر فضای مجازی با جدیت دنبال می شود/بحران فضای آموزشی در بویراحمد