مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 17:552021-04-03بين الملل

بلینکن رژیم صهیونیستی را در جریان تحولات گفت وگوهای هسته ای قرار داد


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از تماس با همتای آمریکایی خود و در جریان قرار گرفتن در زمینه مذاکرات روزهای آتی هسته ای ایران در وین خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی شنبه شب به وقت تهران از گفت و گو با همتای آمریکایی خود در مورد مسائل مختلف از جمله ایران و مذاکرات آتی حول برجام در وین خبر داد.

گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در توییتی در این زمینه نوشت که با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا تماس تلفنی مهمی داشته و درباره ارزش های مشترک دوطرف رایزنی کرده است.

اشکنازی در گفت و گو با همتای آمریکایی خود مدعی شده که فعالیت های ایران و گروه های وابسته به آن به ثبات در خاورمیانه لطمه می زند.

اشکنازی در این توییت نوشت که  بلینکن، تل آویو را در جریان  آخرین تحولات درباره گفت و گو های هسته ای ایران به ویژه گفت وگوهای روزهای آتی در وین قرار داده است.

وزیر خارجه رژیم اسراییل در خاتمه نوشت که به اطلاع همتای آمریکایی خود رسانده که  اتحاد راهبردی بین تل آویو و آمریکا بر اساس ارزش ها و منافع مشترک بوده و از اهمیت زیادی برخوردار است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا خبر داده که این کشور در نشست سه شنبه هفته جاری در وین برای بحث درباره بازگشت دوجانبه به برجام شرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن رژیم صهیونیستی را در جریان تحولات گفت وگوهای هسته ای قرار داد

بلینکن رژیم صهیونیستی را در جریان تحولات گفت وگوهای هسته ای قرار داد