مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-04سياسي

استاندار گلستان: عادی انگاری نسبت به کرونا شرایط بدی را رقم می زند


استاندار گلستان با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در گلستان نسبت به غالب استان های کشور بهتر است، تأکید کرد: عادی انگاری نسبت به بیماری کرونا می تواند ما را مجدداً به روزهای بسیار بد کرونایی خصوصاً در اسفندماه سال 98 بازگرداند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در گلستان نسبت به غالب استان های کشور بهتر است، تأکید کرد: عادی انگاری نسبت به بیماری کرونا می تواند ما را مجدداً به روزهای بسیار بد کرونایی خصوصاً در اسفندماه سال 98 بازگرداند.

هادی حق شناس صبح امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گلستان با اشاره به اینکه پیک چهارم کرونا در کشور آغاز شده است، اظهار کرد: در گلستان نیز پیک چهارم با شدت کمتر نسبت به غالب استان های کشور آغاز شده که علت این امر می تواند پراکندگی جمعیت، رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و زحمات کادر درمان باشد.

وی افزود: در حال حاضر بیماران بستری در بیمارستان ها نسبت به روز اول فروردین ماه امسال حدود 100 نفر افزایش پیدا کرده ولی این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1000 بیمار کمتر شده است.

حق شناس با اشاره به تجربه گذراندن سه پیک کرونا در گلستان، خاطرنشان کرد: در گلستان پیک سوم از پیک دوم کمتر و پیک دوم از پیک اول کمتر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان: عادی انگاری نسبت به کرونا شرایط بدی را رقم می زند

استاندار گلستان: عادی انگاری نسبت به کرونا شرایط بدی را رقم می زند