مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-04سياسي

82 روستای اسدآباد واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها


فرماندار شهرستان اسدآباد از واجد شرایط بودن 82 روستای این شهرستان برای برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از واجد شرایط بودن 82 روستای این شهرستان برای برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا خبر داد.

سعید کتابی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای 101 روستا بوده که براساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95 تعداد 55 روستا در بخش مرکزی و 27 روستا در بخش پیرسلمان واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه در انتخابات روستاهایی که بالای 20 خانوار و یا 100 نفر جمعیت باشند، واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی خواهند بود، افزود: در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اسدآباد سه نقطه شهری شامل شهر اسدآباد، آجین و پالیز را خواهیم داشت که زیرساخت های لازم برای انتخابات در سطح شهرستان پیش بینی و فراهم شده است.

کتابی در ادامه از آمادگی کامل و آغاز ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا توسط بخشداری های مرکزی و پیرسلمان در 16 فروردین خبر داد و گفت: براساس اطلاعیه رسمی شماره 13 ستاد انتخابات کشور، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره های عشایری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 روستای اسدآباد واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها

82 روستای اسدآباد واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها