مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-04اقتصادي

توزیع روزانه 60 تا 80 تن مرغ در همدان


رییس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه روزی 60 تا 80 تن مرغ در واحدهای صنفی همدان توزیع می شود، گفت: در حال حاضر صفی برای خرید مرغ نداریم.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه روزی 60 تا 80 تن مرغ در واحدهای صنفی همدان توزیع می شود، گفت: در حال حاضر صفی برای خرید مرغ نداریم.

جواد عاشوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه هم اکنون به اندازه کافی سهمیه مرغ به واحدهای صنفی داده می شود، اظهار کرد: توزیع مرغ در تمامی واحدهای صنفی شهرک ها، حاشیه شهر و رینگ اول صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه قطعه بندی مرغ ممنوع شده است، تصریح کرد: مرغ به صورت قطعه بندی و با قیمت بالاتری عرضه می شد اما فروش مرغ به صورت قطعه بندی ممنوع است.

عاشوری با اشاره به افزایش قیمت مرغ، ادامه داد: قیمت مصوب مرغ در کشتارگاه 23 هزار و 300 تومان، 23 هزار و 900 تومان برای عمده فروشی و 24 هزار و 900 تومان نیز برای مصرف کننده است.

رییس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با تأکید بر اینکه تمامی برندهای مرغ با قیمت مصوب عرضه می شود، خاطرنشان کرد: همه مرغ فروشان هر نوع برندی از مرغ که عرضه می کنند، باید به نرخ مصوب باشد.

وی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر عرضه تخم مرغ خوب شده و هیچ کمبودی نداریم، تصریح کرد: قیمت هر شانه تخم مرغ از 30 هزار تا 33 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 60 تا 80 تن مرغ در همدان

توزیع روزانه 60 تا 80 تن مرغ در همدان