مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 13:052021-04-04اقتصادي

رستوران ها فقط به صورت بیرون بر اجازه فعالیت دارند


فعالیت رستوران ها و غذاخوری ها تا اطلاع ثانوی صرفا به صورت بیرون بر مجاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمدعلی محمدی عصر امروز در ستاد مدیریت بیرون بر مجاز است یادآورشد: عادی انگاری در وضعیت شیوع کرونا خطر بزرگی است که ما را تهدید می کند که تاکید داریم بویژه در واحدهای صنفی کنترل پروتکل هاب بهداشتی بیشتر شود.

وی با تشکر از همکاری مردم در رعایت محدودیت های مراسم چهارشنبه آخر سال و همینطور پنجشنبه و جمعه آخر سال در آرامستان همدان اظهار کرد: با توجه به دوراندیشی و بلوغ اجتماعی در مرکز استان تاکنون وضعیت زرد قرار داریم اما این وضعیت شکننده است و باید همچنان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام ورزیم.

محمدی یادآور شد: افزایش حضور در مراکز خرید، سفرها و رفت و آمدها در ایام نوروز از جمله مهمترین مواردی است که باعث شده در آستانه ورود به یک شرایط نامناسب و پیک چهارم شیوع کرونا باشیم.

وی با اشاره به روند افزایشی تعداد مراجعات، تست های مثبت، موارد بستری و فوتی کرونا تصریح کرد: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک با میزان شیوع کرونا ارتباط مستقیم دارد.

فرماندار همدان افزود: در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان هستیم و با رعایت بیشتر پروتکل ها باید به نحوی عمل کنیم تا در وضعیتی قرار نگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستوران ها فقط به صورت بیرون بر اجازه فعالیت دارند

رستوران ها فقط به صورت بیرون بر اجازه فعالیت دارند