مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 13:202021-04-04اقتصادي

فعالیت رستوران ها و غذاخوری ها تا اطلاع ثانوی به صورت بیرون بر مجاز است


فعالیت رستوران ها و غذاخوری ها در شهرستان همدان تا اطلاع ثانوی صرفاً به صورت بیرون بر مجاز است.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان اعلام کرد: فعالیت رستوران ها و غذاخوری ها در شهرستان همدان تا اطلاع ثانوی صرفاً به صورت بیرون بر مجاز است.

محمدعلی محمدی یکشنبه 15 فروردین ماه در ستاد مدیریت کرونای شهرستان همدان، گفت: چادرهای برپا شده به منظور عرضه اقلام بهداشتی باید با تعداد محدود و تحت نظارت بیشتر فعالیت کنند.

وی با اشاره به مشاهده عرضه اقلام بهداشتی متفرقه و مشکل سد معبر برخی از این چادرها افزود: اکیپ بازرسی متشکل از فرمانداری، مرکز بهداشت، سازمان صمت و شهرداری ضمن بررسی موضوع نسبت به جمع آوری چادرهای غیرضروری اقدام کنند.

فرماندار همدان با بیان اینکه فعالیت رستوران ها و غذاخوری ها تا اطلاع ثانوی صرفاً به صورت بیرون بر مجاز است، یادآورشد: عادی انگاری در وضعیت شیوع کرونا خطر بزرگی است که ما را تهدید می کند و تأکید داریم به ویژه در واحدهای صنفی کنترل پروتکل های بهداشتی بیشتر شود.

وی با تشکر از همکاری مردم در مراسم چهارشنبه سوری و عدم حضور پنجشنبه و جمعه آخرسال در آرامستان همدان اظهار کرد: با توجه به دوراندیشی و بلوغ اجتماعی در مرکز استان تاکنون در وضعیت زرد قرار داریم اما این وضعیت شکننده است و باید همچنان به رعایت دستورالعمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت رستوران ها و غذاخوری ها تا اطلاع ثانوی به صورت بیرون بر مجاز است

فعالیت رستوران ها و غذاخوری ها تا اطلاع ثانوی به صورت بیرون بر مجاز است