مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 14:052021-04-04سياسي

خدمات پارک علم و فناوری به بانوان کارآفرین اطلاع رسانی شود


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بر جذب قدرتمندانه بانوان استان توسط اکوسیستم کارآفرینی مطلوب تاکید کرد و گفت: خدمات پارک علم و فناوری به بانوان کارآفرین اطلاع رسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اعظم کاظمی، عصر یک شنبه در نشست مشترک مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و مسئولان پارک علم و فناوری یزد ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و همکاری مشترک با پارک علم و فناوری یزد، اظهار داشت: اکوسیستم کارآفرینی مطلوب باید بتواند با قدرت، بانوان را به خود جذب کرده و سقف های شیشه ای را بلندتر بسازد که در این مسیر نقش نهادهای سازنده فرهنگ و نگاه فرهنگی بسیار مهم است.

کاظمی اظهار امیدواری کرد: اطلاعات کسب و کارهای پتانسیل دار بانوان استان بر رویکرد نوآوری و فناوری، شناسایی و لازم است خدمات پارک علم و فناوری به گروه هدف بانوان کارآفرین مرتبط اطلاع رسانی شود.

دوره های دارای پتانسیل برای بانوان در پارک علم و فناوری یزد معرفی شد رییس پارک علم و فناوری یزد نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی مجموعه پارک برای تعامل با اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، گفت: سالانه حدود 12 هزار نفر ساعت آموزش در پارک برگزار می شود و آمادگی تخصیص هزار نفر ساعت آموزشهای متناسب با نیازهای بانوان را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات پارک علم و فناوری به بانوان کارآفرین اطلاع رسانی شود

خدمات پارک علم و فناوری به بانوان کارآفرین اطلاع رسانی شود