مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 18:152021-04-04اقتصادي

غربالگری 1800 مسافر در مرز باشماق مریوان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا امروز در مرز رسمی باشماق مریوان غربال گری بیش از هزار و 800 نفر جهت پیشگیری از کرونا انجام شد.

- پیام جلالی در گفت و گو با در مرز سیرانبند بانه اعلام کرد اما به دلیل عدم تردد مسافر در این پایانه مرزی، نیازی به راه اندازی این پایگاه احساس نشد.

جلالی افزود: در تعطیلات نوروزی امسال بر اساس تصمیم مدیریت استان از ورود مسافران عراقی به کشور جلوگیری شده و این آمار صرفاً مخصوص شهروندان ایرانی بود که برای تجارت و یا ارائه خدمات در اقلیم کردستان عراق حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان اظهار کرد: توزیع ماسک، ژل ضدعفونی و خدمات امدادی از دیگر اقداماتی بود که در مرز باشماق مریوان به مسافران ورودی کشور ارائه شد.

جلالی تاکید کرد: استقرار یک دستگاه کانکس، چند تخته چادر جهت استراحت مسافران، خیمه نماز و امکانات اولیه رفاهی از دیگر اقداماتی است که در مرز باشماق مریوان توسط جمعیت هلال احمر صورت گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان افزود: در ایام نوروز 1400 همزمان با سراسر کشور 23 پایگاه امداد و نجات در سطح استان کردستان فعال بود که از این تعداد 13 پایگاه ثابت در محورهای مواصلاتی و 10 پایگاه پشتیبانی سیار در سطح شهرستان های استان مستقر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 1800 مسافر در مرز باشماق مریوان

غربالگری 1800 مسافر در مرز باشماق مریوان