مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-05اقتصادي

قرمز زنجانی ها سیمرغ تر از قرمز جیرانی


تعداد 42 شهرستان از جمله هفت مرکز استان شامل تهران، کرج، اصفهان، شیراز، ایلام، شهرکرد و زنجان از امروز (16 فروردین ماه) در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

- ایسنا/زنجان تعداد 42 شهرستان از جمله هفت مرکز استان شامل تهران، کرج، اصفهان، شیراز، ایلام، شهرکرد و زنجان از امروز (16 فروردین ماه) در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

زمانی که نرم نرمک می رسد اینک بهار را زیر لب زمزمه می کردیم، گمان نمی بردیم که بهار امسال هم، همانند سال گذشته قبای سبزش را با شنل قرمز رنگ کرونا در قرن جدید معاوضه خواهد کرد، هر چند همه ما اذعان داریم که این تغییر رنگ، محصول بی تفاوتی خود ما و البته مدیریت یک بام و دو هوای مسئولان در کنترل این بیماری به ویژه در ایامی است که به نظر می رسید باید به گونه ای عمل می شد که اختیار را از عموم سلب و اجبار را در اولویت برنامه ها برای حفظ سلامتی مردم قرار می داد.

همه چیز مهیای آمدن بهار بود، بهاری که قرن جدید را نوید می داد، بهاری که همانند سال های گذشته با تعطیلات دو هفته ای و سفرهای نوروزی همراه بود اما در ظاهر قرار بود به گونه ای رفتار کنیم که شیرینی لحظات بهاری به تلخی منتج نشود اما مگر می شد در خانه ماند، عید دیدنی نرفت، بار سفر را نبست، ماسک زد، دورهمی ها را بی خیال شد، عروسی ها را نادیده گرفت، مجالس ترحیم را غیرحضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرمز زنجانی ها سیمرغ تر از قرمز جیرانی

قرمز زنجانی ها سیمرغ تر از قرمز جیرانی