مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-05سياسي

پایش بیش از 400 مسافر در مرز ماهیرود / مورد مثبتی مشاهده نشد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از پایش و کنترل 461 مسافر ورودی در مرز ماهیرود توسط امدادگران خبر داد و گفت: خوشبختانه مورد مثبتی از بیماری کووید 19 مشاهده نشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از پایش و کنترل 461 مسافر ورودی در مرز ماهیرود توسط امدادگران خبر داد و گفت: خوشبختانه مورد مثبتی از بیماری کووید 19 مشاهده نشد.

محمدرضا رضایی، امروز دوشنبه 16 فروردین به رسانه های گروهی اعلام کرد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا طرح غربالگری کرونا و تب سنجی در استان از 25 اسفندماه در پایانه مرزی ماهیرود اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه طی این مدت 461 مسافر ورودی از این مرز مورد پایش و کنترل قرار گرفته اند، افزود: تست فوری کرونا برای 201 نفر از این مسافران توسط امدادگران انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در همین مدت همچنین تعداد 10 تست PCR برای مسافران مشکوک به کرونا انجام شده است، گفت: خوشبختانه هیچ مورد مثبتی از بیماری کووید 19 طی این مدت در مرز گزارش نشد.

رضایی یادآور شد: توزیع ماسک، ژل ضدعفونی و برشور آموزشی از دیگر اقداماتی بود که در مرز ماهیرود به مسافران ورودی کشور ارایه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش بیش از 400 مسافر در مرز ماهیرود / مورد مثبتی مشاهده نشد

پایش بیش از 400 مسافر در مرز ماهیرود / مورد مثبتی مشاهده نشد