مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-05ورزشي

راه اندازی کمیته مینی فوتسال در قم


رییس هیات ورزش های همگانی استان قم از یک کمیته جدید در این هیات ورزشی به نام کمیته مینی فوتسال با همکاری کمیته فوتسال قم خبر داد.

- اسماعیل زند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: همانند فدراسیون ورزش های همگانی در هیات های استانی نیز کمیته های متنوعی در راستای توسعه ورزش همگانی و ایجاد انگیزه برای حضور مردم در برنامه های ورزشی فعالیت می کنند اما کمیته جدید این هیات، مینی فوتسال است.

وی با اشاره به معرفی اعضای کمیته مینی فوتبال استان قم، اضافه کرد: رضا بمانی مسوول کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم به عنوان رییس کمیته مینی فوتسال و محرم گایینی به عنوان دبیر این کمیته فعالیت خواهند کرد، ضمن اینکه بخش بانوان هم فعالیت خود را با نایب رییسی سمیه قمی کجانی انجام خواهد داد.

رییس هیات ورزش های همگانی استان قم بیان کرد: مینی فوتسال رشته جدیدی از شاخه های فوتبال است که اخیرا در ایران نیز راه اندازی شده و زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی فعالیت می کند، با توجه به ظرفیت بالای سخت افزاری و استعدادهای فراوان در کشورمان، امید به شکوفایی این رشته پرطرفدار جهانی در ایران هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه استان قم نیز مهد استعدادها و نخبه های فوتسال است و هر ساله بازیکنان مستعد زیادی را به سطح اول کشور معرفی می کند، عنوان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمیته مینی فوتسال در قم

راه اندازی کمیته مینی فوتسال در قم