مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-05سياسي

اعلام 5 نامزد نهایی «چهره هنر انقلاب»/ برنامه های 3 رویداد تشریح شد


مجدالدین معلمی دبیر «هفته هنر انقلاب»، سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر مسابقه «فلسطین تنها نیست» و سیدمرتضی دارابی دبیر هنرواره ملی روایت جهاد برنامه های این رویدادها را تشریح کردند.

- مجدالدین معلمی دبیر هفته هنر انقلاب ، سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر مسابقه فلسطین تنها نیست و سیدمرتضی دارابی دبیر هنرواره ملی روایت جهاد برنامه های این رویدادها را تشریح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری تشریح برنامه های هفته هنر انقلاب و معرفی نامزدهای نهایی برای معرفی چهره هنر انقلاب صبح دوشنبه 16 فروردین با حضور مجدالدین معلمی معاون هنری حوزه هنری و دبیر رویداد هفته هنر انقلاب در حوزه هنری برگزار شد.

هفته هنر انقلاب اسلامی هر سال همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم از سوی حوزه هنری با برپایی مجموعه برنامه هایی گرامی داشته می شود، در سال 1400 نیز کار خود را از 18 فروردین ماه آغاز می کند.

مجدالدین معلمی در تشریح برنامه هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: حوزه هنری ششمین سال است اقدام به معرفی چهره سال هنر انقلاب می کند؛ آکادمی ای از بزرگان عرصه هنر داریم که از افرادی که در فعالیت هایشان، فعالیت های مقبول هنری و یا فعالیتی که بتواند گستره مخاطب عمومی را در بر گیرد و بر آموزش تاکید داشته باشد، نظرخواهی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام 5 نامزد نهایی «چهره هنر انقلاب»/ برنامه های 3 رویداد تشریح شد

اعلام 5 نامزد نهایی «چهره هنر انقلاب»/ برنامه های 3 رویداد تشریح شد