مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 16:252021-04-05حوادث

حفر تونل غیرمجاز در ری/ دو نفر دستگیر شدند


اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ری گفت: دو حفار تونل غیرمجاز در منزل مسکونی واقع در بخش خاوران شهرستان ری دستگیر شدند.

- نوروز تقی پور رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: یک مورد حفاری غیرمجاز در روستای چهل قز از توابع بخش خاوران در شهرستان ری را از حدود دو ماه پیش رصد می کردیم که در این مدت با همکاری یگان حفاظت میراث فرهنگی مدارکی به دست آوردیم.

وی گفت: امروز با دستور رییس حوزه قضایی بخش خاوران و حکم ورود به منزل، به محل مورد نظر رفته و با همکاری کلانتری قیامدشت، دو نفر که یکی صاحب منزل و دیگری مجری کار بود، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رییس اداره میراث فرهنگی ری با بیان اینکه چند نفر کارگر اتباع افغانی نیز مشغول به حفاری بودند که متواری شده اند، افزود: در بازرسی امروز اشیایی که از این حفاری کشف شده باشد پیدا نشد لذا پس از مراحل قانونی و بازجویی از متهمان مشخص می شود که طراح این کار چه کسی بوده، با چه هدفی حفاری انجام شده و آیا تاکنون اشیایی خارج شده است یا نه.

تقی پور ادامه داد: در این منزل مقداری ادوات شامل بیل، کلنگ، دستگاه بالابر، چراغ برق و سیم کشی و سایر وسایل حفاری کشف شد و مشخص است که متهمان در حال حفاری در داخل حیاط منزل بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر تونل غیرمجاز در ری/ دو نفر دستگیر شدند

حفر تونل غیرمجاز در ری/ دو نفر دستگیر شدند