مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 16:402021-04-05بين الملل

آمریکا مانع بازگشت پناهجویان سوری می شود


ستاد همکاری بین دستگاهی دولت روسیه و سوریه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا از ایجاد بی ثباتی در سوریه سود برده و با ایجاد تبلیغات منفی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر به نقل از تاس، ستاد همکاری بین دستگاهی دولت روسیه و سوریه با انتشار بیانیه ای از کارشکنی آمریکا برای جلوگیری از بازگشت پناهجویان سوری به کشور خود خبر داد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه مذکور تاکید شده که آمریکا با انجام برخی اقدامات و به کارگیری ساز و کار ها از بازگشت پناهجویان سوری به کشور خود جلوگیری کرده و مانع آن ها می شود.

در این بیانیه آمده است: علیرغم تلاش های مجدانه مقامات سوری برای ایجاد شرایط لازم برای بازگرداندن شهروندان این کشور به خانه های خود، آمریکا و متحدین این کشور اقدام به اجرای دسته ای از ساز و کار ها از جمله به راه انداختن کمپین های تبلیغاتی برای نگه داشتن شهروندان سوری در کشور های همسایه کرده است.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: ما ذکر این نکته را بسیار ضروری می دانیم که ارزیابی دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در خصوص پناهجویان و چشم انداز (تعیین شده توسط این دفتر) برای شهروندان سوریه که در کشور های دیگر خاورمیانه مستقر هستند، بازگشت آن ها به سرزمین مادری خود است که البته بیش از 70 درصد از آن ها امیدوارند به محل اقامات دائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مانع بازگشت پناهجویان سوری می شود

آمریکا مانع بازگشت پناهجویان سوری می شود