مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 20:152021-04-05حوادث

پایان مرگ پرندگان در میانکاله/ورود پرندگان تابستان گذران در مازندران


مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه درصد کمی از پرندگان مهاجر در استان حضور دارند، گفت: طی یک هفته گذشته در میانکاله تلفاتی گزارش نشده است.

- کوروس ربیعی امروز درباره وضعیت حضور پرندگان مهاجر در تالاب های مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با وجود اینکه درصد کمی از پرندگان مهاجر زمستان گذران ازجمله فلامینگو ها، کاکایی ها و باکلان ها در استان حضور دارند اما تلفات طی یک هفته گذشته در میانکاله گزارش نشده است.

وی گفت: با این وجود ماموران محیط زیست همواره درحال پایش در تالاب هستند.

مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: درصد پایینی از پرندگان مهاجر معمولا تا اواخر فروردین ماه در استان حضور دارند و به تدریج استان را ترک می کنند.

ربیعی با اشاره به اینکه ورود پرندگان تابستان گذران به طبیعت استان تداوم دارد، اضافه  کرد: برخی از پرندگان از جمله پرستوها و زنبورخورها وارد شده و برخی تا اواخر فروردین ماه وارد استان می شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پرندگان تابستان گذران برای آشیانه سازی و جوجه آوری وارد طبیعت استان می شوند دوران حساس و بحرانی است و باید رعایت تمام مسائل مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مرگ پرندگان در میانکاله/ورود پرندگان تابستان گذران در مازندران

پایان مرگ پرندگان در میانکاله/ورود پرندگان تابستان گذران در مازندران