مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 02:302021-04-05سياسي

سعادت دنیا و آخرت در سایه پیوند با اهل بیت(ع) محقق می شود


حجت الاسلام فرحزاد با بیان اینکه حفظ دین و سعادت دنیوی و اخروی در سایه پیوند با اهل بیت(ع) امکان پذیر است، گفت: پناه بردن به حضرات معصومین تنها راه نجات بشریت از ضلالت و هلاکت است.

- حجت الاسلام فرحزاد با بیان اینکه حفظ دین و سعادت دنیوی و اخروی در سایه پیوند با اهل بیت(ع) امکان پذیر است، گفت: پناه بردن به حضرات معصومین تنها راه نجات بشریت از ضلالت و هلاکت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد طی سخنانی در حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: یکی از اسامی نام شعبان ماه شفاعت است چراکه نبی گرامی اسلام در روز قیامت شفاعت کسانی را خواهد نمود که در این ماه، ذکر شریف صلوات را بر زبان جاری سازند.

طبق روایت رسول گرامی اسلام در صحرای محشر اذن شفاعت بی حدوحصر دارد و خداوند شفاعت مطلق بدون محدودیت به نبی گرامی اسلام عطا نموده است.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: اهل بیت (ع) نبی گرامی اسلام همانند کشتی حضرت نوح علیه السلام هستند و هر کس سوار بر این کشتی شود نجات پیدا خواهد کرد و هر کس نتواند سوار شود غرق خواهد شد چراکه خاندان عصمت و طهارت کهف حصین و پناهگاه بی پناهان هستند.

پیوند با اهل بیت (ع) تنها راه بیمه نمودن اهل وعیال و فرزندان هست که در این صورت هیچ آسیب و آفتی نمی تواند ضربه وارد نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعادت دنیا و آخرت در سایه پیوند با اهل بیت(ع) محقق می شود

سعادت دنیا و آخرت در سایه پیوند با اهل بیت(ع) محقق می شود