مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-06اقتصادي

برآورد مبارزه با آفت سن در سطح 280 هزار هکتار از اراضی گندم و جو کرمانشاه


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برآورد کرد، امسال کار مبارزه با آفت سن در مزارع استان در سطح حدود 280 هزار هکتار انجام شود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برآورد کرد، امسال کار مبارزه با آفت سن در مزارع استان در سطح حدود 280 هزار هکتار انجام شود.

فرهاد شریفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز مبارزه با آفت سن مادر(مرحله اول) در مزارع گندم و جو استان، اظهار کرد: مبارزه در مناطق گرمسیر استان شروع شده و پیش بینی می شود در نهایت در سطح بین 270 تا 280 هزار هکتار از اراضی گندم و جو استان انجام شود.

وی اضافه کرد: سال گذشته مبارزه با آفت سن غلات در سطح حدود 280 هزار هکتار از اراضی گندم و جو استان اجرایی شد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه زمان کنونی را اوج مبارزه با آفت سن در استان عنوان کرد و افزود: از کشاورزان می خواهیم عملیات مبارزه با سن را در ساعات خنک روز و قبل از ساعت یازده صبح و یا بعد از ساعات 16 انجام دهند.

شریفی همچنین از کشاورزان استان خواست با هماهنگی با کارشناسان جهاد کشاورزی کار مبارزه با آفت سن را در مرحله اول که مرحله مبارزه با سن مادر است انجام دهند، چون در این صورت دیگر نیازی به مبارزه در مرحله دوم(پوره سن) نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد مبارزه با آفت سن در سطح 280 هزار هکتار از اراضی گندم و جو کرمانشاه

برآورد مبارزه با آفت سن در سطح 280 هزار هکتار از اراضی گندم و جو کرمانشاه