مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-06سياسي

یادی از یک عبد صالح


یکی از اساتید حوزه و دانشگاه، درباره جایگاه علمی و اخلاقی محمد فولادگر، مدرس و مفسر نهج البلاغه که به تازگی دار فانی را وداع گفته، جزییاتی را بیان کرد.

- ایسنا/اصفهان یکی از اساتید حوزه و دانشگاه، درباره جایگاه علمی و اخلاقی محمد فولادگر، مدرس و مفسر نهج البلاغه که به تازگی دار فانی را وداع گفته، جزییاتی را بیان کرد.

حجت الاسلام مهدی اژه ای به ایسنا گفت: آشنایی من با مرحوم فولادگر به زمان انقلاب بر می گردد.

او با کسانی که در راه انقلاب مبارزاتی داشتند شریک بود و با پیشه کردن صنعتگری که کاری پر زحمت و کم در آمد محسوب می شد، برای چندین نفر شغل ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: مرحوم فولادگر بعد از مرحوم آیت الله حاج میرزا علی شیرازی که شهید مطهری از ایشان به بزرگی یاد می کند، چراغ نهج البلاغه را در استان اصفهان روشن کرد و عصرهای شنبه جلساتی داشت که بزرگانی مانند حاج مهدی طباطبایی و آقایان زهتاب، اسماعیلی و فرنیا نیز در آن حضور پیدا می کردند.

مدیر سابق دارالقرآن کریم اصفهان، خاطرنشان کرد: جلسات نهج البلاغه این مدرس بسیار پرفایده بود چون مرحوم فولادگر به ظاهر مطلب اکتفا نمی کرد و به صورت ریشه ای، واژه ها و مفاهیم را مورد بررسی و تدقیق قرار می داد، سپس به فراخور مناسبت های مرتبط آن را برای مخاطبان بازگو می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادی از یک عبد صالح

یادی از یک عبد صالح