مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-06اقتصادي

زیست بوم نوآوری سمنان میزبان 3 مرکز نوآوری می شود


در سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به استان سمنان، مراکز نوآوری در حوزه آب، انرژی، کشاورزی و زمین شناسی گشایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از  معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، صبح امروز وارد استان سمنان شد تا ضمن بازدید از بخش های مختلف زیست بوم نوآوری و فناوری این استان، با افتتاح مراکز نوآوری، رشد و شتابدهنده ها زمینه برای رونق محصولات دانش بنیان و خلاق این استان فراهم شود.

ستاری در نخستین بخش سفر، به پارک علم و فناوری استان سمنان می رود و فاز نخست ساختمان کارگاهی رویش فناوری را افتتاح می کند.

این مرکز در دو فاز به بهره برداری کامل خواهد رسید که در نخستین فاز آن، 12 سوله نیمه صنعتی به مساحت 2100 متر مربع برای استقرار شرکت های داشن بنیان و خلاق فعال در طراحی، ساخت و تولید محصولات و تجهیزات کشاورزی، آب و انرژی اختصاص می یابد.

همچنین با افتتاح مرکز رشد شماره 2 پارک علم و فناوری استان سمنان، زمینه برای استقرار بیش از 40 شرکت و واحد فناور در ساختمانی به مساحت 2000 متر مربع فراهم می شود.

عمده واحدهای مستقر در این مرکز رشد، در حوزه هایی چون، آب، انرژی، کشاورزی، فناوری های دیجیتال، ماشین آلات پیشرفته و صنایع معدنی فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست بوم نوآوری سمنان میزبان 3 مرکز نوآوری می شود

زیست بوم نوآوری سمنان میزبان 3 مرکز نوآوری می شود