مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-06سياسي

شتابدهی تیم های منتخب طرح «نوآ» در مراکز نوآوری دانشگاه شهیدبهشتی آغاز شد


طرح «نوآ» در دانشگاه شهید بهشتی که در جهت خلق شرکت های دانش بنیان و خلاق در مراکز نوآوری دانشکده ها و پژوهشکده های این دانشگاه از اسفند ماه 1399 آغاز شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، در این مرحله منتورینگ و شتابدهی تیم ها کرونا   و در راستای رعایت الزامات بهداشتی تاریخ و ساعت جلسات منتورینگ هرتیم به تفکیک و بدون تداخل زمانی با دیگر تیمها برنامه ریزی شده است و در هر جلسه ،مرکز نواوری دانشکده/پژوهشکده دراختیار تیم و منتور مربوطه قرار میگیرد تا با رعایت فاصله اجتماعی و با تعداد نفرات کم جلسات برگزار شود.

گفتنی است طرح نوآ ، با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و 18 مرکز نوآوری مستقر در این دانشگاه از 13 اسفندماه 1399 آغاز به کار کرد.

در فراخوان اولیه این رویداد بیش از 200 تیم در این طرح شرکت کردند که بعد از داوری و ارزیابی، نیمی از این تعداد توانستند به رویداد نوآ راه یافتند.

تیم ها با شرکت در دوره منتورینگ تخصصی و عمومی یک چرخه شتابدهی بسیار فشرده و کپسولی را می گذرانند تا بتوانند به استانداردهای لازم برای دستیابی به یک استارت آپ موفق برسند.

در نهایت تیم هایی که بتوانند این دوره را بگذرانند و شاخص های لازم را کسب کنند در فاز نهایی رویداد، در جلسه داوری که با حضور شخصیت های برجسته اکوسیستم نوآوری کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتابدهی تیم های منتخب طرح «نوآ» در مراکز نوآوری دانشگاه شهیدبهشتی آغاز شد

شتابدهی تیم های منتخب طرح «نوآ» در مراکز نوآوری دانشگاه شهیدبهشتی آغاز شد