مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-06اقتصادي

پهلوگیری کشتی های گازسوز در بنادر ژاپن رایگان شد


بنادر یوکوهاما، کاوازاکی و توکیو در ژاپن در راستای حمایت از کاهش آلودگی ها، تعرفه و هزینه ورود برای کشتی های با سوخت LNG و هیدروژن را حذف می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، در راستای تلاش برای قرار دادن ژاپن به عنوان پیشرو در نسل بعدی شناورهای سازگار با محیط زیست و تحقق اهداف این کشور برای انتشار آلاینده های کمتر، بنادر توکیو برنامه ای برای تشویق کشتی هایی که از سوخت های جایگزین استفاده می کنند، در نظر گرفته است.

از آوریل 2021 و برای پنج سال آینده، هزینه ورودی بندر برای همه کشتی هایی که از گاز طبیعی مایع (LNG) به عنوان سوخت استفاده می کنند و همچنین کشتی های دارای موتور دوگانه سوز که با سوخت کم گوگرد کار می کنند، در بنادر توکیو رایگان خواهد بود.

برای تثبیت بیشتر موقعیت منطقه به عنوان یک هاب LNG، این طرح همچنین شامل معافیت هزینه برای کشتی های حامل سوخت LNG نیز خواهد بود.

مشوق های در نظر گرفته شده در بنادر یوکوهاما، کاوازاکی و توکیو ارائه می شود.

از میان انواع شناورهایی که انتظار می رود از این برنامه منحصر به فرد استفاده کنند، شناورهای جدید حمل اتومبیل با سوخت LNG هستند.

در حال حاضر کشتی های بزرگ تر از 700 تن ملزم به پرداخت هزینه ورود به بندر بوده در حالی که کشتی های کوچک تر از هزینه ها معاف هستند؛ این ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوگیری کشتی های گازسوز در بنادر ژاپن رایگان شد

پهلوگیری کشتی های گازسوز در بنادر ژاپن رایگان شد