مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-06دانش

اعتراض به امکان شیوع کرونا/ سفر ستاری حاشیه ساز شد


سفر امروز ستاری معاون رییس جمهور به استان سمنان با حواشی نیز روبرو شد که یکی از آن ها اعتراض شدید رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نسبت به تجمع صورت گرفته بود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح سه شنبه مهمان پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود بود تا چهار پروژه را افتتاح و از چند طرح فناوری و تولیدی بازدید کند.

ستاری قرار است بعدازظهر امروز به دامغان و همچنین سمنان نیز سفر کند.

ستاری چهار طرح را تا پیش از ظهر امروز در شاهرود افتتاح کرد اما بازدید از واحدهای صنعتی، چند کارخانه و همچنین اتاق ها و مراکز نوآوری پارک علم و فناوری استان سمنان مستقر در شاهرود با حواشی نیز روبرو شد.

پادرمیانی معاون استاندار سفر ستاری با اطلاع رسانی فرمانداری شاهرود و پارک علم و فناوری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه همراه شد اما در هنگام افتتاح پروژه ها خیل عظیمی از مسئولان استانی تا ادارات مختلف شهرستان شاهرود و حتی ادارات و نهادهایی که کاملاً به موضوع تولیدات حوزه فناوری بی ارتباط هستند، صدای مسئولان بهداشت و درمان شهرستان شاهرود را درآورد.

رضا چمن، رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با دیدن جمعیت حاضر در محل، به نشانه اعتراض به بیرون از جمعیت آمد و این امر سبب شد تا برخی مسئولان نیز به دنبال وی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به امکان شیوع کرونا/ سفر ستاری حاشیه ساز شد

اعتراض به امکان شیوع کرونا/ سفر ستاری حاشیه ساز شد