مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-06سياسي

ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: با توجه به شعار سال 1400 توسط مقام معظم رهبری که بر محور تولید می باشد ضروری است همکاران قضایی در رسیدگی به پرونده های واحدهای تولیدی سرعت بیشتری به عمل آورده و کلیه واحدهای تولیدی تعطیل شده استان توسط ستاد اقتصاد مقاومتی .

- ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: با توجه به شعار سال 1400 توسط مقام معظم رهبری که بر محور تولید می باشد ضروری است همکاران قضایی در رسیدگی به پرونده های واحدهای تولیدی سرعت بیشتری به عمل آورده و کلیه واحدهای تولیدی تعطیل شده استان توسط ستاد اقتصاد مقاومتی شناسایی شده و سریعا رسیدگی و تعیین تکلیف شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی در نخستین جلسه شورای معاونین ، روسا و دادستان های حوزه های قضایی استان کردستان از کسب رتبه سوم کشوری دادگستری استان کردستان در طرح پایش زندانیان خبر داد.

رییس کل دادگستری استان کردستان ضمن تاکید بر لزوم برخورد با مقوله قاچاق که از مواتع اصلی تولید می باشد، اظهار داشت : در استان کردستان باید مقوله قاچاق سازمان یافته با کمک نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشف و با آن برخورد گردد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: از سیاست های محوری دستگاه قضایی مبارزه با فساد هست و طبق فرمایش ریاست محترم قوه قضاییه فساد نباید در هیچ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل

ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل