مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-06اقتصادي

محدودیت های کرونایی در کیش/ توقف کامل جُنگ ها و کنسرت ها در کیش


سخنگوی شورای سلامت کیش از تصویب توقف کامل فعالیت جنگ ها، کنسرت ها، کشتی های تفریحی و دلفیناریوم به مدت 2 هفته ، همچنین کاهش ظرفیت پذیرش رستوران ها و کافی شاپ های دارای موزیک زنده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در این جزیره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل ی در تمام کشور در حال چرخش بوده و قدرت و شدت سرایت آن بسیار بیشتر از نوع  چینی است.

رضانیا گفت: طی روز گذشته 5 مورد بیمار مثبت در بیمارستان بستری شدند که در مجموع تعداد بیماران بستری در بیمارستان به 10 نفر رسیده است و 5 بیمار نیز در نقاهتگاه کیش بستری هستند.

سخنگوی شورای سلامت کیش تصریح کرد: روند رشد بیماران مثبت و بستری به شدت افزایشی بوده و این امکان وجود دارد که در صورت عدم توجه به موقع وضعیت جزیره کیش قرمز و حتی منجر به تعطیلی گسترده در سطح جزیره گردد.

وی با بیان اینکه نرخ بستری ها نسبت به مدت مشابه در ماه گذشته 4 برابر شده سفرهای نوروزی و دورهمی های خانوادگی را از عوامل اصلی در انتشار و انتقال ویروس کرونا عنوان کرد.

دکتر محمدرضا رضانیا از توقف فعالیت صنوف پر تجمع و پر خطر به مدت 14 روز خبر داد و گفت:  رقم مثبت مبتلایان و بیماران بستری نشان دهنده شدت افزایش شیوع ویروس کرونای انگلیسی و کاهش رعایت دستورات بهداشتی در اماکن عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی در کیش/ توقف کامل جُنگ ها و کنسرت ها در کیش

محدودیت های کرونایی در کیش/ توقف کامل جُنگ ها و کنسرت ها در کیش