مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-06سياسي

چاپ زندگی نامه جوانی که اهل تظاهر نبود


«بیست و هفت روز و یک لبخند» روایتی است از زندگی شهید مدافع حرم، بابک نوری هریس که به قلم فاطمه رهبر توسط انتشارات خط مقدم در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

- بیست و هفت روز و یک لبخند روایتی است از زندگی شهید مدافع حرم، بابک نوری هریس که به قلم فاطمه رهبر توسط انتشارات خط مقدم در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کسی نمی توانسته از کار جوانی سر در آورد که سرش همیشه توی کار خودش بوده؛ پسری که سالیان سال، بسیجی بودنش را، آن هم بسیجی فعال بودنش را، حتی دوست و فامیل متوجه نشده بوده؛ پسری که خیلی از دوستانش، بعد از شهادتش، متوجه سوریه رفتنش شده اند.

این پسر اهل تظاهر و سوءاستفاده نبوده.

متواضع بوده و می گفته؛ من برای دل خودم و اعتقادِ خودم به بسیج رفته ام، و حالا هم برای وظیفه ای که روی شانه ام سنگینی می کند، راهیِ سوریه می شوم … روزهای آخر آبان 96 خبر شهادت یک جوان در رسانه های خبری و شبکه های اجتماعی دست به دست شد و نگاه خیلی ها را به سمت خودش کشید، کسی از شخصیت و زندگی اش اطلاعی وجود نداشت ولی همین عکس های کمی متفاوت او را خیلی زود در بین مردم مشهور کرد.

بابک نوری هریس در بوکمال به شهادت رسید؛ در خط پایان گروهک تکفیری داعش… حالا کتاب زندگی اش توسط انتشارات خط مقدم منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ زندگی نامه جوانی که اهل تظاهر نبود

چاپ زندگی نامه جوانی که اهل تظاهر نبود