مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-06اجتماعي

کرونا همه خانه‎ها را مدرسه و مادران را دستیار معلم کرد


مراسم افتتاح همزمان 27 طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی استان یزد با زیربنای 34 هزار مترمربع و اعتبار 136 میلیارد تومان، با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

- ایسنا/یزد مراسم افتتاح همزمان 27 طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی استان یزد با زیربنای 34 هزار مترمربع و اعتبار 136 میلیارد تومان، با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم که با افتتاح مدرسه خیری 18 کلاسه ی پوررضایی به وسعت سه هزار متربع و در همین مدرسه برگزار شد، گفت: در میان تمام افتتاح شدنی ها، افتتاح مدرسه چیز دیگری است چرا که محصول آن متفاوت و آدم به عنوان اشرف مخلوقات است.

وی با بیان این که مدرسه کارخانه انسان سازی است، جایگاه این مکان را رفیع خواند و گفت: بسیاری از انسانهای بزرگ که دنیا را متحول می کنند، محصول مدارس هستند.

وزیر با تاکید بر این که تحول انسانها قابل اندازه گیری نیست، همت شکل گرفته در اسان یزد در زمینه مدرسه سازی را ستود.

وی افزود: کار خیر دو وجه دارد؛ یکی اثر آن کار خیر و دیگری که مهمتر از اثر اول است، تاثیر آن کار خیر روی انجام دهنده آن است و موجب تحول وی می شود.

حاجی میرزایی با بیان این که کسی که کار خیری را انجام می دهد، قبل از کار خیرشان خودشان را دچار تحول می کنند، گفت: کار خیر برای جامعه کردن، یک توفیق الهی است چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا همه خانه‎ها را مدرسه و مادران را دستیار معلم کرد

کرونا همه خانه‎ها را مدرسه و مادران را دستیار معلم کرد