مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-06سياسي

موضع یک تشکل دانشجویی در قبال کنوانسیون پالرمو و CFT


اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در بیانیه ای خطاب به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست کرد که این مجمع با الحاق به دو کنوانسیون سی اف تی و پالرمو مخالفت نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور به شرح زیر است: اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام سلام علیکم به نمایندگی از اعضای دفاتر 60 گانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور نکاتی را پیرامون مخاطرات الحاق به دو کنوانسیون سی اف تی و پالرمو خدمتتان عرض می کنیم.

اصرار بر پذیرش کنوانسیون های پالرمو و سی اف تی در حالی این روزها توسط دولتمردان مطرح می شود که نقدهای جدی به کارآمدی و سودمندی عضویت در این کنوانسیون ها به عنوان راهی برای جلب رضایت اف ای تی اف وجود دارد.

یکی از دلایلی که بسیار مورد تاکید موافقان پذیرش لوایح مربوط به عضویت در دو کنوانسیون مذکور است، این است که عدم عضویت در اف ای تی اف نه تنها بر فشار ناشی از تحریم ها می افزاید، بلکه موجب انزوای ایران در شبکه مالی و بانکی بین المللی حتی در برابر کشورهای دوست خواهد شد.

در پاسخ به این ادعا باید گفت که هیچ کدام از توصیه های اف ای تی اف کشوری را ملزم به قطع همکاری نمی کند و حتی در توصیه شماره 19 اف ای تی اف نیز صرفا بر اقدامات تشدید شده در شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع یک تشکل دانشجویی در قبال کنوانسیون پالرمو و CFT

موضع یک تشکل دانشجویی در قبال کنوانسیون پالرمو و CFT