مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-06بين الملل

رسانه کره ای خبر داد: احتمال توافق تهران و سئول در مورد آزادسازی دارایی های ایران


سئول و تهران در حال رایزنی درباره چگونگی رهاسازی بخشی از وجوه بلوکه شده ایران از طریق قرارداد تجارت بشردوستانه سوییس بودند که برای تسهیل جریان کالاهای بهداشتی مانند واکسن های کرونا به ایران طراحی شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه کوریا هرالد در گزارشی با اشاره به سفر چانگ سیه کیون نخست وزیر کره جنوبی به تهران، نوشت که این سفر برنامه ریزی شده ممکن است نشان دهد دو دولت در مورد آزادسازی دارایی های بلوکه شده ایران در بانک های سئول به توافق موقت رسیده باشند.

کوریا هرالد روز سه شنبه در این مطلب به نقل از دفتر نخست وزیری کره جنوبی یاداوری کرد: چانگ نخست وزیر کره ظرف چند روز آینده برای مذاکره در مورد آزاد سازی نفتکش توقیف شده کره جنوبی و ناخدای آن به ایران سفر می کند.

این رسانه کره ای با اشاره به اینکه وزارت خارجه ایران هم این سفر را تایید کرده است، نوشت: با این حال تاریخ دقیقی برای انجام این سفر مشخص نشده است.

رسانه کره ای می افزاید: در حالی که دو دولت هنوز در مورد زمان بندی سفر رایزنی می کنند، دفتر نخست وزیری کره اعلام کرد که به دنبال ترتیب دادن دیدار بین چانگ و رییس جمهوری اسلامی ایران حسن روحانی است.

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 15 دی ماه سال گذشته یک فروند شناور کره جنوبی با نام تجاری هانکوک چیمی حامل 7 هزار و 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه کره ای خبر داد: احتمال توافق تهران و سئول در مورد آزادسازی دارایی های ایران

رسانه کره ای خبر داد: احتمال توافق تهران و سئول در مورد آزادسازی دارایی های ایران