مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-06ورزشي

بازیکن کرونایی در گیتی پسند نداریم/ سعی می کنیم بهترین کیفیت را داشته باشیم


هیچ بازیکن کرونایی نداریم، سعی می کنیم به جدول و امتیازات نگاه نکنیم و بهترین کیفیت را از خودمان ارائه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد هاشم زاده عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با سن ایچ ساوه اظهار داشت: با سن ایچ ساوه که صدرنشین است بازی داریم، تیم بسیار امشب تست می دهند و اگر منفی باشد می توانند ما را همراهی کنند؛ شفیعی مصدومیت جزیی دارد و احتمالا به بازی فردا خواهد رسید، قدرت بهادری و حمید احمدی به دلیل مصدومیت حضور نخواهند داشت.

حریف دست و پا بسته ای برای گیتی پسند نخواهیم بود جواد اصغری مقدم نیز در نشست خبری اظهار داشت: تیم گیتی پسند فوق العاده است که بازیکنان ملی پوش و کادر فنی خوب دارد، پیش بینی یک بازی سخت و سنگین را داریم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ افزود: در سه هفته ابتدایی نتایج سن ایچ بسیار خوب بود و 2 برد و یک تساوی به دست آوردیم؛ مهدی کریمی را در بازی با فرش آرا از دست دادیم و تا آخر فصل کریمی را نخواهیم داشت، نادر حنیفی دیروز به جمع بازیکنان اضافه شد و شاید بتواند فردا کمک کند، علی مروتی به دلیل محرومیت در بازی فردا حضور ندارد.

وی تصریح کرد: تیم جوان و بی ادعایی هستیم و سعی می کنیم روز به روز بهتر شویم؛ حریف دست و پا بسته ای برای گیتی پسند نخواهیم بود و تمام تلاشمان را می کنیم تا نتیجه دلخواه را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن کرونایی در گیتی پسند نداریم/ سعی می کنیم بهترین کیفیت را داشته باشیم

بازیکن کرونایی در گیتی پسند نداریم/ سعی می کنیم بهترین کیفیت را داشته باشیم