مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-06سياسي

سیاست های افزایش جمعیت چه قدر کارساز خواهد بود؟ 


مدیرگروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای افزایش باروری، نیاز به تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت توسط سیاست گذاران است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرگروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای افزایش باروری، نیاز به تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت توسط سیاست گذاران است.

  محمد احمدیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص سیاست های افزایش جمعیت اظهار کرد: در راستای تشویق خانواده ها به فرزندآوری و افزایش جمعیت، مجلس شورای اسلامی، طرح تعالی جمعیت و خانواده را تصویب نمود که جزییات آن در کمیسیون مربوطه در حال بررسی و کامل شدن است.

وی افزود: همچنین در طرح سهام آیندگان که در حال بررسی در مجلس است برای فرزندان سوم و چهارم و به بعد، سهام از شرکت های معتبر دولتی در نظر گرفته شده که در مورد پیش بینی میزان افزایش فرزندآوری با اجرای طرح سهام آیندگان (در صورت تصویب طرح در مجلس ) بایستی دید که آیا این طرح ضمانت اجرایی توسط دولت خواهد داشت.

محمدیان بیان کرد: در دهه های اخیر، جمعیت کشور همواره در حال افزایش بوده است و آنچه که موجب نگرانی و تهدیدی برای کشور تلقی می شود، روند کاهشی رشد جمعیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های افزایش جمعیت چه قدر کارساز خواهد بود؟ 

سیاست های افزایش جمعیت چه قدر کارساز خواهد بود؟