مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-07فناوري

رفع مشکلات احراز هویت در «شاد»


مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شبکه شاد 10 میلیون و 400 هزار نفر کاربر فعال دارد گفت: مشکلاتی که پیرامون احراز هویت در این شبکه وجود داشت مرتفع شده است.

- محمود حبیبی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، ادامه فرایند آموزش به صورت حضوری میسر نبود و کوچ به زیست بوم جدید تنها راهی بود که پیش روی وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت اظهار کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی برای ارائه فعالیت های آموزشی و پرروشی استفاده می کردیم.

وی افزود: با توجه به الزام ایجاد شده، اپلیکشن های مختلفی به لحاظ فنی، امنیتی و زیرساختی مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت شاد متولد شد که اکنون حدود یک سال از عمرش می گذرد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همزمان با راه اندازی شبکه شاد، در بسیاری از فرایندهای آموزش و پرورش این نیاز وجود داشت که فعالیت ها به صورت الکترونیکی پیگیری و از حضور فیزیکی افراد تا حدممکن جلوگیری شود گفت: یکی از پروژه های بزرگی که از چندماه گذشته آغاز شد یکپارچه سازی سامانه های وزارت آموزش و پرورش بود.

طبیعتا در این فضا بیشترین بار و فشار کار روی حوزه فناوری بود چه در حوزه شبکه شاد و چه یکپارچه سازی و خدمات الکترونیکی که در حال ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات احراز هویت در «شاد»

رفع مشکلات احراز هویت در «شاد»