مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-07فرهنگي

«مهاجران چاله ها» به مرحله فنی رسید/ چند روایت از یک سرقت


«مهاجران چاله ها» عنوان فیلمی کوتاه به نویسندگی و کارگردانی شهاب احمدلو و رضا امینیان است که در حال حاضر مراحل فنی را پشت سر می گذارد.

- مهاجران چاله ها عنوان فیلمی کوتاه به نویسندگی و کارگردانی شهاب احمدلو و رضا امینیان است که در حال حاضر مراحل فنی را پشت سر می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، مهاجران چاله ها عنوان فیلمی کوتاه به نویسندگی و کارگردانی شهاب احمدلو و رضا امینیان است که با اتمام فیلمبرداری در حال حاضر مراحل فنی را پشت سر می گذارد.

ستار اورکی ساخت موسیقی فیلم را بر عهده دارد و تدوین و صداگذاری نیز به ترتیب توسط سودابه سعیدنیا و سامان شهامت انجام می شود.

مهاجران چاله ها با بازی شاهد احمدلو و بابک نوری به موضوع یک سرقت و روایت چند داستان موازی دیگر می پردازد.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از تهیه کنندگان: شهاب احمدلو، رضا امینیان، مدیر فیلمبرداری: محسن فلاحی، مدیر صدابرداری: سیامک نیازی، طراح صحنه و لباس: ندا تمیمی، طراح گریم: مهرنوش سلیمی، برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: سهیل ملک نژاد، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکس و فیلم پشت صحنه: علی نیکزاد، آرمان آقازاده، سرپرست گروه تولید: محمدولی احمدلو، مشاور رسانه ای و تبلیغات فضای مجازی: امین اعتمادی مجد، مدیر تولید: سهیل ملک نژاد، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهاجران چاله ها» به مرحله فنی رسید/ چند روایت از یک سرقت

«مهاجران چاله ها» به مرحله فنی رسید/ چند روایت از یک سرقت