مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-07سياسي

جزییات دیدار اصلاح طلبان با سیدمحمد خاتمی


یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: دیدار با خاتمی در حد دید و بازدید عید بود و مسائل انتخاباتی در آن مطرح نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا، حسن رسولی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در خصوص کاندیداتوری علی لاریجانی در 1400 و احتمال حضور او در اردوگاه اصلاح طلبی گفت: من احتمال کاندیداتوری لاریجانی را دور از انتظار نمی دانم اما اینکه او کاندیدا مورد حمایت جبهه اصلاحات ایران باشد را به استناد آیین نامه این جبهه که به تایید اکثریت اعضای جبهه اهم از حقیقی و حقوقی رسیده است، منتفی می دانم.

او افزود: براساس منشوری که سند اصلی همگرایی تیم احزاب اصلاح طلب است به دلایل مختلف در انتخابات دور سیزدهم، این جبهه تنها از کاندیدا اصلاح طلب حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

در مجموع مراحل سازماندهی و استقرار به پایان رسیده و در شرف ورود به تعیین شاخص ها و سایر مراحل عملیاتی برای انتخابات پیش رو هستیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: بر حسب تجارب ادوار گذشته مسلما دغدغه اصلاح طلبان از عبور نامزدهای مورد قبول آنها از فیلتر شورای نگهبان در مقایسه با جریان اصولگرا کما فی السابق جدی تر است اما اینکه ما در انتخابات آتی، اصلا داوطلب اصلاح طلب نداشته باشیم منتفی است چون جنس انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات مجلس، متفاوت است و همواره نظام جمهوری اسلامی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دیدار اصلاح طلبان با سیدمحمد خاتمی

جزییات دیدار اصلاح طلبان با سیدمحمد خاتمی