مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-07سياسي

استاندار گلستان: عملکرد دولت باید با انصاف ذکر شود


با توجه به دستاوردهای ارزشمند نظام، عملکرد دولت باید با انصاف ذکر شود چرا که اقدامات قابل توجهی در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: با توجه به دستاوردهای ارزشمند نظام، عملکرد دولت باید با انصاف ذکر شود چرا که اقدامات قابل توجهی در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

هادی حق شناس امروز در گردهمایی فرمانداران سراسر استان گلستان، اظهار کرد: سال 99 سالی سخت در سطح بین المللی و ملی بود و شیوع ویروس کرونا اقتصاد جهان را بعد از جنگ جهانی دوم با تکانه شدید مواجه کرد و همچنین در سطح ملی تحریم ها فشار بالایی را به استان و کشور وارد آورد.

وی با بیان اینکه عملکرد دولت باید با انصاف ذکر شود، افزود: درحالی که در سال 90 درآمدهای نفتی کشور به 120 میلیارد دلار رسید اما درآمدهای نفتی در سال 99 به 7 تا 8 میلیارد دلار کاهش یافت اما شاهد عملکرد بالای دولت در سال گذشته بودیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب 50 هزار تخت بیمارستانی در کشور ایجاد شده، این رقم طی سال های 57 تا 92 به 50 هزار تخت دیگر رسیده و در طول دولت تدبیر امید 50 هزار تخت جدید به ناوگان درمانی کشور اضافه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق شناس در ادامه با اشاره به اهمیت حق الناس در انتخابات پیش رو، گفت: حقوق ثبت نام کنندگان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان: عملکرد دولت باید با انصاف ذکر شود

استاندار گلستان: عملکرد دولت باید با انصاف ذکر شود