مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-07سياسي

حبیب زاده: بازار در دوران جنگ تحمیلی بهتر اداره می شد


یک عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به وضعیت نامطلوب شرایط اقتصادی کشور، عنوان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی بازار بهتر مدیریت می شد.

- یک عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به وضعیت نامطلوب شرایط اقتصادی کشور، عنوان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی بازار بهتر مدیریت می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انور حبیب زاده نماینده مردم بوکان در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به اینکه نامگذاری سال 1400 با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توسط مقام معظم رهبری مسیر کشور را برای مسئولین ترسیم نموده است، گفت: در کنار جنگ اقتصادی که آمریکا علیه کشور ما آغاز کرد و در کنار بحران کرونا، بی تدبیری ها مشکلات مردم را دوچندان کرده است.

وی با انتقاد از سیاست های دولت در حوزه ارز و بورس گفت: امروز که بازار سرمایه به بحران اقتصادی و حتی اجتماعی تبدیل شده است .

دولت و رییس جمهور باید مسئولیت از بین رفتن سرمایه های مردم را بر عهده بگیرد و برای جبران خسارت وارده اقدام کنند.

نماینده مردم بوکان با اشاره به صف های خرید گوشت و نان روغن و سیمان و خدشه دار شدن کرامت مردم اظهار کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی بازار بهتر مدیریت می شد، بازنشستگان تامین اجتماعی که سال های جوانی خود را صرف به حرکت درآوردن چرخ های تولید و اقتصاد کشور کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیب زاده: بازار در دوران جنگ تحمیلی بهتر اداره می شد

حبیب زاده: بازار در دوران جنگ تحمیلی بهتر اداره می شد