مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-07سياسي

محتوای آموزشی مهارت های زندگی بومی سازی می شود


مسئول دفتر مشاوره معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم،گفت:به منظور افزایش اثربخشی دوره های مهارتهای زندگی، محتوای آموزشی این دوره ها بومی سازی می شود .

- صادق سلمانیان، مسئول دفتر مشاوره معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم، عنوان کرد: اولین کارگاه سه روزه تربیت مربی مهارتهای زندگی استان قم به همت دفتر مشاوره و همکاری موسسه روان پویای سبز زندگی با حضور 20 نفر از مربیان و روانشناسان استان قم بصورت دوره بازآموزی برگزار شد .

سلمانیان بیان کرد: در تدوین محتوی آموزشی بومی مهارت های زندگی هر استان شرایط فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و جغرافیایی هر منطقه، همچنین آسیب های شایع اجتماعی و روانی هر استان و در نهایت ویژگی های روانشناختی گروه های مخاطب استان در نظر گرفته می شود.

وی افزود: مهارت های زندگی مجموعه ای از آموزش های روان شناختی است که هم جنبه پیشگیرانه دارد و هم ارتقایی و اینکه چطور تلاش کنیم هم از آسیب ها اجتماعی پیشگیری کنیم و هم عوامل محافظت کننده را در خود ارتقا دهیم بسیار مهم است؛ لذا مهارت های زندگی بومی سازی شده با توجه به فرهنگ، آداب و رسوم و ویژگی های روانی، اجتماعی هر منطقه و در چهار کارگروه کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای آموزشی مهارت های زندگی بومی سازی می شود

محتوای آموزشی مهارت های زندگی بومی سازی می شود