مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-07اجتماعي

وقوع تندباد همراه با خیزش گردوخاک در استان پیش بینی می شود


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید، تندبادهای لحظه ای و موقت و احتمال خیزش گرد و خاک در استان از روز جمعه، - مهران چراغپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید، تندبادهای لحظه ای و موقت و احتمال خیزش گرد و خاک در چهارمحال و بختیاری از روز جمعه، گفت: سرعت این بادهای شدید تا 100 کیلومتر بر ساعت هم می رسد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وزش بادهای شدید و تندبادهای لحظه ای تا روز یکشنبه هفته آینده در استان ادامه دارد، افزود: وقوع تندبادهای موقتی با بیش از 110 کیلومتر بر ساعت دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش سرعت وزش باد در سطح استان و منطقه، شرایط برای خیزش گردوخاک فراهم است.

چراغپور توضیح داد: در پی وزش این بادهای شدید در استان شکسته شدن درختان آسیب پذیر، احتمال خسارت به پوشش گلخانه ها، سقوط اجسام از ارتفاع در کارگاه های ساختمانی و آسیب به سقف های موقت دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در استان، ادامه داد: بازدید و اطمینان از استحکام سازه و پوشش گلخانه ها، سقف های موقت و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر و عدم استقرار در مجاورت ساختمان های در حال ساخت، عدم آبیاری و محلول پاشی و سمپاشی باغات از جمله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع تندباد همراه با خیزش گردوخاک در استان پیش بینی می شود

وقوع تندباد همراه با خیزش گردوخاک در استان پیش بینی می شود