مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-07سياسي

تاکید مقام معظم رهبری در رعایت حق الناس در انتخابات مورد توجه قرار گیرد


مبنای تایید ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای شهر و روستا براساس قانون، هیئت های اجرایی هستند و باید توجه داشت که به فرموده مقام معظم رهبری باید به انتخابات با نگاه حق الناس توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اقتصاد جهان را بعد از جنگ جهانی دوم با تکانه شدید مواجه کرد و همچنین در سطح ملی تحریم ها فشار بالایی را به استان و کشور وارد آورد.

* حقوق ثبت نام کنندگان در انتخابات باید رعایت شود/ عملکرد دولت باید با انصاف ذکر شود وی تصریح کرد: در حالیکه در سال 1390 درآمدهای نفتی کشور به 120 میلیارد دلار رسید اما درآمدهای نفتی در سال 1399 به 7 میلیارد دلار تا 8 میلیارد دلار کاهش یافت اما شاهد عملکرد بالای دولت در سال گذشته بودیم.

استاندار گلستان یادآور شد: با توجه به دستاوردهای ارزشمند نظام عملکرد دولت باید با انصاف ذکر شود چرا که اقدامات قابل توجهی در در کشور ایجاد شده، این رقم طی سال های 1357 تا 1392 به 50 هزار تخت دیگر رسیده و در طول دولت تدبیر امید 50 هزار تخت جدید به ناوگان درمانی کشور اضافه شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تجربه انتخابات مجلس در سال 1398، تجربه ارزشمندی بود که باید بر اساس آن زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور در خرداد ماه سال جاری را فراهم آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مقام معظم رهبری در رعایت حق الناس در انتخابات مورد توجه قرار گیرد

تاکید مقام معظم رهبری در رعایت حق الناس در انتخابات مورد توجه قرار گیرد