مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-07سياسي

انتقاد از اعزام های عتبات بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اولین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در سال جدید، امروز به ریاست حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده، - در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه رهبری و سازمان حج، تشکیل کارگروه تحقق شعار سال 1400 مصوب شد و مسئولان از اعزام زائران به عتبات بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی انتقاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اولین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در سال جدید، امروز به ریاست حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد و موضوعات مختلف در حوزه عتبات، حج و زیارت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال 1400 به نام تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها ، اعضا دیدگاه ها، نظرات و راهکار های خود را برای تحقق این شعار در حج و زیارت ارائه کردند.

نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به دیدگاه های ارائه شده با تشکیل دو کمیته، یکی در حوزه فرهنگی با مدیریت بعثه مقام معظم رهبری و دیگری در حوزه اجرایی با مدیریت سازمان حج و زیارت برای تحقق شعار سال موافقت و اعلام کرد: این دو کمیته پس از بررسی نظرات کارشناسی در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از اعزام های عتبات بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی

انتقاد از اعزام های عتبات بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی