مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-07پزشكي

تخت های بیمارستان امام حسن (ع) در بجنورد رو به تکمیل شدن است


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با افزایش آمار بستری های مبتلا به کووید 19، متاسفانه تخت های بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد رو به تکمیل شدن است.

- تخت های بیمارستان امام حسن (ع) در بجنورد رو به تکمیل شدن است ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با افزایش آمار بستری های مبتلا به کووید 19، متاسفانه تخت های بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد رو به تکمیل شدن است.

دکتر سید احمد هاشمی اظهار کرد: متاسفانه همانطور که پیش بینی کردیم وضعیت شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین قرمز و دیگر شهرستان ها نارنجی شد.

وی بیان کرد: طی روزهای اخیر تعداد موارد بستری افزایش پیدا کرده و اگر این وضعیت ادامه داشته باشد، تالارها تعطیل و مشاغل گروه 3 و 4 دچار محدودیت می شوند.

دکتر هاشمی با اشاره به برگزاری مراسمات عروسی و میهمانی در روزهای پایانی ماه شعبان افزود: از مردم تقاضا دارم مراقب خود و خانواده باشند و در تجمعات شرکت نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، وی ضمن تاکید بر زدن ماسک و دوری از تجمعات خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای انجام شده در سطح شهر متاسفانه شاهد تجمعات مردم در خیابان ها و مغازه ها هستیم که در این بین برخی افراد ماسک ندارند و این درحالی است که آمار مبتلایان رو به افزایش می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت های بیمارستان امام حسن (ع) در بجنورد رو به تکمیل شدن است

تخت های بیمارستان امام حسن (ع) در بجنورد رو به تکمیل شدن است