مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-07اقتصادي

شاه بیت گرانی مرغ اجرا نشدن قانون انتزاع و تخصیص ارز رانتی 4200 تومانی است


رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شاه بیت مشکلات گرانی مرغ را فساد و رانت تخصیص ارز 4200 تومانی و اجرا نشدن قانون اختیارات جهاد کشاورزی عنوان کرد و گفت: -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از صدا و سیما، سید جواد ساداتی نژاد در استودیو خبر 21 شبکه یک سیما با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازماده 45 مطرح شده در جلسه امروز مجلس افزود: بخشی از مسائل و مشکلات گرانی اقلام کشاورزی به وزارت صمت مربوط می شود که تعیین قیمت مرغ یکی از آنهاست.

وی ادامه داد: وقتی قیمت مرغ 17 هزار و 100 تومان تمام می شود، اگر قیمت 14 هزار و 400 تومان تعیین کنیم معلوم می شود مرغدار جوجه ریزی نمی کند و مرغی تولید نمی شود.

ساداتی نژاد تصریح کرد: یکی دیگر از نواقص موجود در وزارت صمت؛ حضور یک نفر از اعضای تنظیم بازار در میان 14 نفری است که برای قیمت گذاری، صادرات و واردات محصولات کشاورزی تصمیم می گیرند؛ مگر می شود که فقط یک نفر از اعضای تنظیم بازار در میان تصمیم گیرندگان محصولات کشاورزی در وزارت صمت وجود داشته باشد؟ وی ادامه داد: وزارت صمت هیچ شبکه منظم و دقیقی برای توزیع کالا ندارد و هنوز هم نابسامانی هایی در این موضوع وجود دارد؛ این 3 معضل و مشکل موجود از سوی وزارت صمت را درباره موضوع گرانی ها می توان مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه بیت گرانی مرغ اجرا نشدن قانون انتزاع و تخصیص ارز رانتی 4200 تومانی است

شاه بیت گرانی مرغ اجرا نشدن قانون انتزاع و تخصیص ارز رانتی 4200 تومانی است