مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-07اقتصادي

هرگونه ورود خودروهای غیر بومی به استان ممنوع است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با بیان اینکه ورود خودروهای غیر بومی به استان ممنوع است گفت: خروج خودروهای بومی به خارج از استان هم ممنوع و قانون شکنان 1 میلیون تومان جریمه می شوند.

- قم- مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با بیان اینکه ورود خودروهای غیر بومی به استان ممنوع است گفت: خروج خودروهای بومی به خارج از استان هم ممنوع است و قانون شکنان 1 میلیون تومان جریمه می شوند.

محسن اروجی در گفتگو با در 5 بخش اعمال خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم خبر از محدودیت های 2 هفته ای در استان قم داد و افزود: گروه های شغلی 2، 3 و4 از امروز به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود و بازرسان اتاق اصناف قم، سازمان صمت استان و مرکز بهداشت قم با متخلفان به شدت برخورد خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های خدمات رسان غیرضروری تا دو سوم باید کاهش نیرو داشته باشند و شرایط اداره ها و دستگاه های خدمات رسان ضروری هم به آنها ابلاغ خواهد شد، ادامه داد: نحوه برگزاری جلسات دستگاه های استان نیز باید با 15 نفر تشکیل شود.

اروجی با بیان اینکه ادامه فعالیت های آموزشی به صورت مجازی و غیرحضوری است گفت: تمام مدارس، دانشگاه ها و مراکز حوزوی تعطیل خواهند بود و آیین های مذهبی نماز جمعه و جماعت در این مدت برگزار نخواهد شد ولی مساجد برای فعالیت های غیر تجمعی هیچ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه ورود خودروهای غیر بومی به استان ممنوع است

هرگونه ورود خودروهای غیر بومی به استان ممنوع است