مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-07سياسي

عبور از موج چهارم کرونا با همراهی مردم


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: امیدواریم از مرحله چهارم شیوع بیماری کرونا که از سه روز گذشته آغاز شده است با همدلی و رعایت مردم عبور کنیم و شاهد بحران شدید در استان خراسان رضوی و مشهد نباشیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: امیدواریم از مرحله چهارم شیوع بیماری کرونا که از سه روز گذشته آغاز شده است با همدلی و رعایت مردم عبور کنیم و شاهد بحران شدید در استان خراسان رضوی و مشهد نباشیم.

محمدصادق براتی امروز 18 فروردین ماه در آیین تجلیل از خادمان برگزیده کشوری قرآن کریم که در سازمان مرکزی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از امروز متاسفانه شرایط مشهد مقدس و برخی شهرهای استان خراسان رضوی به وضعیت قرمز درآمده است.

اما در 14 ماه گذشته که با این بیماری درگیر بوده ایم، خوشبختانه استان خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد در مقابله با این بیماری خوب عمل کرده و آمار بستری ها و فوتی های ما همواره نسبت به میانگین کشوری کمتر بوده و با بحران جدی در خراسان رضوی روبه رو نبوده ایم.

وی افزود: باوجود اینکه مسافرت ها و موارد این چنینی وجود داشته است، اما خوشبختانه تا کنون به خوبی از بحران ها گذر کرده ایم و امیدواریم که از مرحله چهارم شیوع ویروس کرونا که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از موج چهارم کرونا با همراهی مردم

عبور از موج چهارم کرونا با همراهی مردم