مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 11:452021-04-07سياسي

آمادگی 30 مسجد برای برگزاری مراسمات ماه مبارک به صورت آنلاین


مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در شهر اراک با شناسایی های صورت گرفته 30 مسجد برای برگزاری مراسمات ماه مبارک به شکل آنلاین اعلام آمادگی کرده اند که همه ظرفیت های لازم برای استقبال از این مراسمات مجازی را پای کار خواهیم آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ابوالفضل ربیعی ظهر امروز در نشست هماهنگی مراسمات مجازی ماه مبارک رمضان در اراک با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی اظهار کرد: در آستانه ماه پر خیر و برکت رمضان قرار گرفته ایم که نیاز است همه دستگاه های فرهنگی برای ورود پرشور همراه با معنویت به این ماه، آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی افزود: متأسفانه امروز به واسطه شیوع بیماری این ماه را با حضور دستگاه های مختلف در دستور کار قرار دادیم که فعلاً برگزاری برنامه ها به شکل مجازی مد نظر است تا امیدواریم شرایط بهبود پیدا کند.

وی افزود: برنامه ریزی مراسمات مجازی هیئت ها با مشارکت دستگاه هایی چون سازمان تبلیغات و شهرداری ها در دستور کار قرار گرفته و هیئت های مذهبی تابع مصوبات و دستورات ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی بیان داشت: در شهر اراک با شناسایی های صورت گرفته 30 مسجد برای برگزاری مراسمات ماه مبارک به شکل آنلاین اعلام آمادگی کرده اند که همه ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 30 مسجد برای برگزاری مراسمات ماه مبارک به صورت آنلاین

آمادگی 30 مسجد برای برگزاری مراسمات ماه مبارک به صورت آنلاین