مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 16:552021-04-07سياسي

دانشجویان رشته حقوق باید کارآموزی در دادگاه ها سپری کنند


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دانشجویان رشته حقوق نیز باید کارآموزی عملی داشته باشند و درهای دادگستری به روی آنها باز شود تا با روند سیر پرونده ها و قسمت های مختلف تحقیقات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محمدرضا حبیبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران یکی از اهداف سند تحول را ارتباط هر چه بیشتر با مجموعه های خارج از قوه قضاییه به خصوص مراکز پژوهشی و دانشگاه ها عنوان کرد و اظهار داشت: تجربه نشان می دهد که بدون این رویکرد نمی توان به اهدافی که مدنظر است دست یافت و کاهش آسیب های اجتماعی و جرائم را شاهد بود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان به تاکیدات مکرر آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه بر ارتباط  قوه قضاییه با دانشگاه ها اشاره کرد و تصریح کرد: با تبادل نظر و ارتباط جامعه علمی و فرزانگان و نخبگان جامعه، می توان به جامعه ای پویا و هدفمند دست یافت.

وی پیشگری از جرائم را یکی از اهداف قوه قضاییه عنوان کرد و افزود: با توجه به اصل  156 قانون اساسی ، پیشگیری از وقوع جرائم بر عهده قوه قضاییه است ولی در اجرا ، ابزارش در دست قوه قضاییه نیست و همکاری دیگر نهادها و متولیان فرهنگی لازم است.

حبیبی یکی از راهکارهای پیشگری از جرائم و آسیب های اجتماعی را ایجاد تحول و ارتباط با  دانشگاه ها و مراکز پژوهشی عنوان کرد و بیان کرد: به روز شدن دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان رشته حقوق باید کارآموزی در دادگاه ها سپری کنند

دانشجویان رشته حقوق باید کارآموزی در دادگاه ها سپری کنند