مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-08اقتصادي

زمان افزایش نرخ بلیت اتوبوس/ مدیریت 90 درصد اتوبوس ها توسط بخش خصوصی


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه های اتوبوس از ابتدای اردیبهشت اعمال می شود، گفت: بخش خصوصی اتوبوسرانی در حال زمینگیر شدن است و افزایش نیافتن نرخ ها به قشر ضعیف رانندگان آسیب وارد خواهد کرد.

- محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره زمان افزایش نرخ بلیت اتوبوس در پایتخت و اینکه گفته می شود این نرخ ها از پایان خرداد اعمال خواهد شد، گفت: خیر براساس مصوبه شورای شهر که به تأیید فرمانداری رسیده و به اتوبوسرانی ابلاغ شده است، اول اردیبهشت نخستین روز افزایش نرخ کرایه های اتوبوس خواهد بود.

  وی افزود: سقف افزایش کرایه ها 35 و متوسط افزایش 25 درصد است، البته این افزایش نرخ عوایدی برای ، اقتصاد حمل و نقل عمومی به ویژه در بخش خصوصی متزلزل شده و در حال زمینگیر شدن است.

  وی تصریح کرد: حتی یک روز که به نرخ های قبلی از ابتدای اردیبهشت اضافه نشود، به قشر رانندگان اتوبوس در بخش خصوصی که اکثراً قشر ضعیف جامعه اند آسیب و ارد خواهد شد.

  وی گفت: نرخ بلیت اتوبوس از طریق پرداخت کارت بلیت کمتر از وجه نقد است که میزان دقیق کرایه خطوط از هفته آینده در پروتال شرکت واحد قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان افزایش نرخ بلیت اتوبوس/ مدیریت 90 درصد اتوبوس ها توسط بخش خصوصی

زمان افزایش نرخ بلیت اتوبوس/ مدیریت 90 درصد اتوبوس ها توسط بخش خصوصی