مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-08سياسي

آغاز مرحله سوم پویش «ایران همدل» همزمان با ماه رمضان


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) از آغاز سومین مرحله از پویش ایران همدل با عنوان اطعام مهدوی، افطاری ساده همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) از آغاز سومین مرحله از پویش ایران همدل با عنوان اطعام مهدوی، افطاری ساده همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر ابتکاری رزمایش موسسات، همدلی و کمک مومنانه را صادر کردند که در پی آنها مردم پای کار آمدند و کمک های قابل توجهی را در این رزمایش به نیازمندان داشتند و تحولی را در جامعه ایرانی به وجود آورند.

وی تصریح کرد: همچنین نهادهای از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره)، آستان قدس رضوی و معصومه، گروه های جهادی، بیش از 53 هزار پایگاه بسیج، ائمه جماعت، هلال احمر، مراکز نیکوکاری و… در رزمایش موسسات، همدلی و کمک مومنانه پای کار آمدند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اجرای مرحله نخست پویش ایران همدل با عنوان اطعام مهدی ادامه داد: در این پویش کمک های قابل توجهی از سوی مردم و دستگاه های مختلف انجام شد و در اطعام مهدوی، 540 میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد که در طول 40 سال گذشته بی سابقه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله سوم پویش «ایران همدل» همزمان با ماه رمضان

آغاز مرحله سوم پویش «ایران همدل» همزمان با ماه رمضان